Bezorging
COMPOSIETvakman.be doet er alles aan om uw (online) bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen. Onderstaand vindt u alle informatie over verzending, bezorging en retourneren.
Verzendkosten België
- Pakketpost 9,95:
- O.a. samples, montage- en onderhoudsproducten
- Regulier transport (alle composiet- en natuursteenproducten) per postcodegebied:
- Voor postcodegebieden 2000 t/m 3999 bedragen de verzendkosten €65.
- Voor alle overige postcodegebieden bedragen de verzendkosten €99.
- Gratis verzending: Bij een bestelling van meer dan €1.500,- inclusief BTW zijn de verzendkosten gratis.
- Lengtetoeslag: Voor composiet- en natuursteenproducten langer dan 160 cm geldt een toeslag van €20 per order.
Verzendkosten Nederland
- Pakketpost 9,95:
- O.a. samples, montage- en onderhoudsproducten
- Regulier transport (alle composiet- en natuursteenproducten) per postcodegebied:
- De verzendkosten bedragen €55, met uitzondering van de postcodegebieden 1600 t/m 1899, 3200 t/m 3299, 4300 t/m 4699, 7500 t/m 9999. Voor deze gebieden bedragen de verzendkosten €85.
- Gratis verzending: Bij een bestelling van meer dan €1.250,- inclusief BTW zijn de verzendkosten gratis.
- Lengtetoeslag: Voor composiet- en natuursteenproducten langer dan 160 cm geldt een toeslag van €20 per order.
Minimale orderbedrag van € 75 (excl. verzendkosten).
COMPOSIETvakman.be is gespecialiseerd in het op maat aanbieden van composiet en natuursteen voor scherpe prijzen (en tevens betaalbare verzendkosten). Om deze scherpe prijzen te kunnen bieden hanteren wij een minimale orderwaarde van € 75,- incl. BTW (excl. verzendkosten). Wij hopen hierbij op uw begrip.
Leveringsdatum
COMPOSIETvakman doet er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. De daadwerkelijke levertermijn wordt is product afhankelijk en wordt vermeld op de product detailpagina. Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u geinformeerd over de leveringsdatum. Dit zal in de meeste gevallen enkele dagen voor het verstrrijken van de levertermijn gebeuren - dan kunnen wij u namelijk gericht informeren - houdt hier dus aub rekening mee.
Levertijd
Op de dag van levering kunt u vanaf 08.30 telefonisch contact met ons opnemen. Een van onze medewerkers kan u vervolgens een gericht tijdspanne geven (+/- 2 uur) waarin de levering (naar verwachting) plaats zal vinden.
De chauffeur zal vervolgens circa 60 minuten voor levering telefonisch contact met u opnemen, om een seintje te geven dat 'hij of zij eraan komt'.
Afhalen
U kunt bij COMPOSIETvakman.be ook kiezen voor de verzendmethode 'afhalen'. Hierbij wordt uw bestelling klaargezet voor afhalen in Venlo (5928 NV, Parlevinkerweg 34 Venlo, Nederland). Hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht. Wanneer uw bestelling (bijna) klaar staat, wordt er contact met u opgenomen om een afhaalmoment in te plannen.
Afhaalmomenten
Donderdag: 13.00 - 17.00.
Vrijdag: 09.00 - 13.00.
Leverlocatie
Afleveradres bereikbaar voor vrachtwagen.
Het door u ingevoerde afleveradres dient bereikbaar te zijn voor een vrachtwagen (van ong. 18 meter lang). De meeste online bestellingen worden door onze transporteur bezorgd met een vrachtwagen. Mocht het door u ingevoerde afleveradres niet / lastig bereikbaar te zijn met een vrachtwagen, verzoeken wij om dit tijdens of direct na uw online bestelling (binnen 1 werkdag na uw bestelling) te melden. Dan kunnen we samen tot een geschikte oplossing komen.
In het geval het door u gewenste afleveradres niet of lastig bereikbaar is voor een vrachtwagen, wordt in samenspraak een afwijkend afleveradres gekozen waar uw online bestelling gelost wordt. Uiteraard zo dicht mogelijk bij de gewenste uiteindelijke bestemming.
Blijkt tijdens levering dat het afleveradres niet of lastig te bereiken is voor een vrachtwagen, zullen wij per direct telefonisch contact opnemen om een alternatief te bespreken. Geeft deze oproep geen gehoor en/of kan er geen passend alternatief gevonden worden, zal uw online bestelling niet afgeleverd worden en zijn de kosten voor een tweede verzending voor rekening van de koper.
Levering betreft de begaande grond.
De uitgangspositie van onze transporteur is altijd om uw bestelling zo dicht mogelijk bij het aangegeven adres te bezorgen. Aangezien uw bestelling veelal op pallets geleverd wordt, die eventueel gelost worden met een kooiaap of palletwagen, bepaald de transporteur per specifieke situatie tot in hoeverre dit mogelijk is. De specifieke situatie en het te berijden terrein is hierbij bepalend. Levering vindt altijd plaats op de begane grond.
Moet iemand de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen?
Indien er niemand op locatie aanwezig is, zal de bestelling op de meest geschikte plek geplaatst worden. Indien u van te voren aangeeft dat er niemand aanwezig is, kunt u alvast de voorkeursplek aangeven, zodat de chauffeur hier rekening mee kan houden. Uiteindelijk zal de chauffeur op eigen inzicht de beste plek kiezen om uw bestelling te plaatsen. Tevens maakt de chauffeur hier een foto van.
Wij verzoeken u om uw bestelling binnen 1 werkdag te controleren en eventuele opmerkingen tijdig aan te leveren per e-mail.